Taller Aprenentatge Servei CApSA

Matrícula:

del 27 de setembre al 16 d’octubre mitjançant ENTREU

Horari:

Dissabte, 4 nov, de 9:00 a 14:30 h.Dissabte, 11  de novembre de 9:00 a 14:30 h.

 

 
Programació
Primera sessió, dia 4 de novembre dissabte, de 9:00 a 14:30h (5h)
De 9,00 a 10,00h . Participòdrom
De 10,00 a 11,00h  Taller de motivació  “No sigues idiota”
De  11,00 a 11,30h Esmorzar de comerç just
De 11,30 a 12,45h Dinamització sobre ApS amb Isabel Viana.
de 12,45 a 14,30h   Sobre organitzacions participants amb Vicent Horcas.
 
Segona sessió, dia 11 de novembre dissabte de 9:00 a 14:30h (5h)
 El grup d’ApS es divideix en dos:
Cc. Salut, Bàsiques i Experimentals amb Xavier Ponsoda.
Cc. Socials i Humanitats amb Esther Escoda
Els estudiants es distribuixen depenent de la seua formació, interés o grau.
Llengua: València i castellà

Professorat

Carles Xavier López Benedí. Tècnic Cultural, especialista en participació, voluntariat i associacionisme.

Cecilia Villaroel. 

Isabel Viana Orta. Professora del Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació, Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació

Vicent Horcas López. professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar, Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació  i coordinador de pràctiques externes.

Esther Escoda Porqueres. Professora del Departament de Treball Social i Serveis Socials, Facultat de Ciències Socials 

 Xavier Ponsoda i Martí. Professor del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Fisica, Facultat de Ciències Biològiques

Continguts

La metodologia ApS consisteix a promoure aprenentatge a partir d’una experiència de servei a la comunitat canalitzada a través de projectes i/o entitats.

El taller es compón d’una part teòrica de 10 hores i una part d’acció en entitats de 30 hores. Ambdues parts són obligatòries per obtindre el reconeixement dels 3 crèdits ECTS.

L’activitat en les entitats està vinculada a un projecte que els estudiants realitzen després d’una proposta de formació sota la tutel·la d’un professor o professora de la Universitat. Ua vegada finalitzada l’acció a l’entitat, els estudiants realitzen un treball individual (quadern ApS) i una exposició final del seu treball, sota el guiatge del tutor assignat.

Més informació sobre el  Programa CApSA