Taller del programa Aprenentatge Servei CApSA

Matrícula:

del 19 de setembre al 7 d’octubre mitjançant ENTREU

Horari:

Dissabte, 22 d’octubre, de 9:30 a 14:30h
Dissabte, 29 d’octubre, de 9:30 a 14:30 h.
Programació
Primera sessió, dia 22 d’octubre dissabte, de 9:30 a 14:30h (5h)De 9,30 a 10,30h . Participòdrom
De 10,30 a 11,30h  Taller de motivació  “No sigues idiota”
De  11,30 a 12h Esmorzar de comerç just
De 12 a 13,15 Dinamització sobre ApS amb Isabel Viana.
de 13,15 a 14,30h   Sobre organitzacions participants amb Vicent Horcas.

Segona sessió, dia 29 d’octubre dissabte de 9:30 a 14:30h (5h)

El grup d’ApS es divideix en dos:
Cc. Salut, Bàsiques i Experimentals
Cc. Socials i Humanitats
Els estudiants, depenent de la seua formació, interés o grau, podran elegir entre anar amb Xavier o amb Esther.
Llengua: València i castellà

Professorat

Carles Xavier López Benedí. Tècnic Cultural, especialista en participació, voluntariat i associacionisme.

Cecilia Villaroel. 

Isabel Viana Orta. Professora del Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació, Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació

Vicent Horcas López. professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar, Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació  i coordinador de pràctiques externes.

Esther Escoda Porqueres. Professora del Departament de Treball Social i Serveis Socials, Facultat de Ciències Socials 

 Xavier Ponsoda i Martí. Professor del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Fisica, Facultat de Ciències Biològiques

Continguts

La metodologia ApS consisteix a promoure aprenentatge a partir d’una experiència de servei a la comunitat canalitzada a través de projectes i/o entitats.

El taller es compón d’una part teòrica de 10 hores i una part d’acció en entitats de 30 hores. Ambdues parts són obligatòries per obtindre el reconeixement dels 3 crèdits ECTS.

L’activitat en les entitats està vinculada a un projecte que els estudiants realitzen després d’una proposta de formació sota la tutel·la d’un professor o professora de la Universitat. Ua vegada finalitzada l’acció a l’entitat, els estudiants realitzen un treball individual (quadern ApS) i una exposició final del seu treball, sota el guiatge del tutor assignat.

Més informació sobre el  Programa CApSA