Taller de diversitat afectivo sexual i de gènere

Matrícula:
del 27 de setembre al 16 d’octubre mitjançant ENTREU

Horari:

Divendres, 27 d’octubre, de 16:00 a 20:00 h.
Dissabte, 28 d’octubre, de 9:00 a 13:30 h.
Divendres, 3 de novembre, de 16:00 a 20:00 h.
Dissabte, 4 de novembre de 9:00 a 13:30 h.
Divendres, 10 de novembre, de 16:00 a 20:00 h.
Dissabte, 11 de novembre, de 9:00 a 13:30 h.

Llengua: Valencià i castellà

Formació general:
– Alícia Villar Aguilés. Departament de sociologia i antropologia social. UV

Formació específica:
– Mª Dolores Martínez Hernández. Psicòloga i màster en gènere i polítiques d’igualtat.
– Vicent Bataller Perelló. Sexòleg, professor i president de Sexólogos sin fronteras.
– Sofia Pereira Garcia. Antropòloga, especialitzada en la relació entre persones trans i l’esport.
– Álvaro Beltrán Navarro. Sexòleg, especialitzat en la construcció de les identitats sexuals i de gènere en l’adolescència.
– Pau López Clavel. Activista i investigador en formació a l’Institut Universitari d’Estudis de la Dona de la Universitat de València.

Continguts:

1. Una introducció a la diversitat afectivo sexual des de la perspectiva de gènere.
2. La diversitat sexual i de gènere des d’una perspectiva sexològica i medico-legislativa.
3. El procés de construcció i vivència de les identitats afectivo sexuals i de gènere en l’adolescència. La qüestió trans.
4. L’articulació entre teoria i pràctica, moviment LGTB i activisme al País Valencià.

Espai d’experiències: Exposició per part d’associacions i organitzacions que treballen en aquest àmbit.