Campanya de difusió de la donació de sang 2017

Col·laboració en la Campanya de Donació de Sang

La Delegació d’Estudiants mitjançant el SeDI i en col·laboració amb el Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana, us proposa un any més col·laborar en la  nova “Campanya de Donació de Sang a la Universitat de València” participant com a estudiantat col·laborador. La donació de sang a la Universitat es celebrarà els dies els dies 28 de novembre a Tarongers, 29 de novembre a Burjassot i també 29 de novembre a Blasco Ibáñez .

Aquesta participació consta de tres fases:

1 . Formació a càrrec del Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana. Aquesta formació tindrà una durada de cinc hores i es realitzarà el dia 9 de novembre en la Sala López trigo de l’Hospital General, de 9:30 a 14 hores.

2.  Participació en els punts d’informació que s’instal·laran en els tres campus del 20 al 27 de novembre. Els estudiants col·laboradors participen en un dels Punts instal·lats en el seu campus:

Punts d’informació:

Campus de Blasco Ibáñez

• Hall Biblioteca d’Humanitats Joan Reglà
  • Hall de la Facultat de Filosofia i Ccies Educació
  • Hall de la Facultat de Psicologia
  • Plaça Darwin (enfront del bar de Recorat/Medicina)

Campus de Burjassot

• Hall de l’Aulari Interfacultatiu

Campus de Tarongers

• Hall de l’Aulari Oest
  • Entre l’Aulari Nord i Sud

Comprovar el torn i el punt d’informació de cada participant en els següents enllaços:

Tarongers – Torns i punts d’informació

Burjassot – Torns i punts d’informació

Blasco Ibáñez – Torns i punts d’informació

Indicacions sobre el funcionament dels punts d’informació:

A les 10h – PASSAR PEL SEDI. Cal passar pel SEDI del teu campus, signar al full de control d’assistència i recollir el material. Després acudiu a la consergeria de l’aulari o centre on instal·lareu el punt d’informació, per tal de recollir una taula i les cadires què necessiteu.

A les 12,30h–PASSAR PEL SEDI. Els estudiants que acaben a aquesta hora han de passar pel SEDI a signar l’eixida i tornar els identificadors. I el següent torn que comença, ha de signar l’entrada també en el SEDI.

A les 15h, a les 17,30 i a les 20h– NO PASSAR PEL SEDI. SIGNAR EN CONSERGERIA. El torn que acaba, recolliu el material i el dipositeu en la consergeria de l’aulari. Signeu l’eixida també en consergeria (no cal passar pel SEDI). El torn que comença, signa en la consergeria, recull el material i el diposita en la consergeria per al dia següent..

3.  Col·laboració informant en el punt de donació de sang del seu campus els dies 28 o 29 de novembre de 2017. Només en un dels llocs de donació durant 2,5 hs.

– Dia 28 dimarts : Campus Tarongers; autobanc en els aularis de 9 a 20.30 h. i Facultat d’Economia (Saló de Graus) de 9 a 14 i de 16 a 20.30 h.

Torns dia de la donació Tarongers

– Dia 29 dimecres : Campus Burjassot; Farmàcia en la sala de lectura (junt sala Darwin) de 9 a 14 i de 16 a 20.30 h. i fac. Biologia en el Saló d’Actes de l’Edifici de la Biblioteca de 9 a 20.30 h.

Torns dia de la donació Burjassot

– Dia 29 dimecres: Campus de Blasco Ibáñez; Psicologia en el hall de 9 a 14 i de 16 a 20.30 h. i Filologia en antesala saló d’actes de 9 a 20.30 h.

Torns dia de la donació Blasco Ibáñez

Aquesta activitat es reconeix amb 1 crèdit ECTS de participació, sempre que es completen les tres fases.