Beca a Palestina d’Assemblea de Cooperació per la Pau – PV

Vols viatjar a Palestina per conèixer els projectes de Cooperació d’ACPP?

Ara és el teu moment! Si eres estudiant de la UV pots optar a una beca per a fer-ho!

Des d’Assemblea de Cooperació per la Pau – Pais Valencià, amb la col·laboració del Servei de Dinamització i Informació d’Estudiants (SeDi) de la Universitat de València oferim, un any més, la possibilitat de viatjar a Palestina per conèixer sobre el terreny els projectes que estem executant allí.

L’estada té com a objectiu conèixer de prop la realitat de la Cooperació Internacional al Desenvolupament, de la mà d’ACPP, amb el treball que realitzem colze a colze amb les contraparts locals a Palestina.

QUI POT PARTICIPAR?

Estudiants matriculats actualment a la Universitat de València. No pots fer-ho, llastimosament, si eres antic alumne/a.

EN QUÈ CONSISTEIX?

En una estada d’una setmana, previsiblement en setembre, a Palestina amb la tutorització i seguiment de l’equip d’ACPP sobre el terreny. Podràs conèixer de primera mà els projectes que estem executant amb finançament d’institucions com l’Ajuntament de València, Ajuntament de Castelló de la Plana, Ajuntament de Vila-Real, Ajuntament de Morella, Fundació Bancaixa o el ENPI.

COM POTS REALITZAR LA INSCRIPCIÓ?

Has d’enviar-nos al correu electrònic paisvalencia@acpp.com la següent informació:

–        El teu currículum.

–        Una carta de motivació explicant per què t’agradaria participar d’esta experiència.

–        La còpia del resguard de la matrícula de la universitat.

–        Documents que justifiquen els requisits demanats i els aspectes complementaris (BASES CONVOCATÒRIA).

TERMINI D’INSCRIPCIÓ.

Pots enviar-nos la teua candidatura des del 23 de maig i fins el 17 de juny al correu electrònic paisvalencia@acpp.com

Un cop tancat el procés de recepció de candidatures, realitzarem una selecció de les persones per a realitzar una entrevista personal.

Si estàs interessat/da en l’experiència, fes-nos arribar un correu a paisvalencia@acpp.com i t’enviarem les BASES DE LA CONVOCATÒRIA per a que en conegues tots els detalls.