Voluntariat Ambiental participa en la Primavera Educativa

primavera

La Conselleria d’Educació, Recerca, Cultura i Esport presenta la #PrimaveraEducativa, una trobada que se celebrarà el 13,14 i 15 de maig en el llit vell del riu Túria i que pretén fer visibles els projectes educatius innovadors que es duen a terme en els centres de la Comunitat Valenciana.

Baix el lema “un riu d’educació valenciana”, el vell llit del riu Túria de València s’omplirà d’exposicions amb els treballs dels alumnes, estands amb tallers, presentacions de pòsters sobre projectes i tot tipus d’experiències que milloren la qualitat de l’ensenyament en el sistema educatiu valencià.

El voluntariat ambiental / campus sostenible participarà el diumenge 15 de maig de 17:00 a 20:00 h , amb l’activitat PETJADA ECOLOGÍCA.

*Programació

Stand Universitat de València